background

Monday 1 September 2014

Family

Hmmm...
Assalammualaikum Semua,nie my happy family...
Family aku nie gile2.. maaf lah gambar nie ade lagi 2 orang x dew..
aku anak yang kelima... semua family aku cun2 maaa... jangan jeles tau2..bhahhahaha..
kebahagian keluarga aku masih kekal sampai sekarang walaupun macam2 dugaan yang kami tempohi..
Kami difitnah,n macam2 lagi lah tapi alhamdullilah Allah swt bagi kekuatan kat kami..Ayah selalu pesan 'biar orang buat kita jangan kita buat orang,biar Allah jew yang balas'...
Walaupun dulu kami hidup tak lah semewah mana pon.. tapi berkat usaha umi,ayah n kakak aku yang lain kami berjaya buka kedai jahitan..alhamdulliah..Sekarang nie pun umi dan ayah dalam usaha nak perkenalkan kedai kami.. Syarikat kami Adik beradik namanye ialah s'nur.. Ayah sentiasa sokong kami buka perniagaan..
moga2 kami berjaya menjadi syarikat yang lebih dikenali.. Amin2..
Doa kan Kami Sekeluarga... Bye.. Muah Sikit :*

No comments:

Post a Comment