background

Monday 1 September 2014

My Lovely Friend


Oit2...Hahaha... Nie Member Aku Yang paling aku sayang... Yang pakai tudung hitam name dye SUHANA.. dye nie kuat marah tapi aku tetap sayang dye sbb dye nie faham kami... Istimewanya ana nie dye suka bawak MAKANAN yang SEDAP2..Aku Kenal dye dari darjah 4 lagi.. lama tak kiteorg kwan..
Yang pakai tudung hijau tu AQILAH.. bdk hot FB..huhuhu.. dye nie jarang marah orang n baik tapi kalau dapat marah bergegar dunia..Dye nie boleh dikatakan lembut hati lah gak.. aku Kenal dye dari darjah 6...
Terakhir lak.. Bdk tudung merah tu Rasyidah... Dye nie jangan ckp selalu buat aku naik hantu.. tapi jangan pandang sebelah mata.. badak ni selalu dapat A ..huhuhuhu... ala dye ni pon aku kenal dari darjah 6 tetapi mase tu aku tak suka dye sbb dye suke x puas hati dengan aku.. Peminat Kpop.. errkkk ..

APA APA PUN AKU TETAP SAYANG KORANG.. NAHHH ayat untuk korang..

Dia tahu perangai saya yang gila-gila,
Dia tahu kelemahan saya,
banyak kali saya buat silap..
Tapi dia tetap bersahabat dengan saya,
Dia tegur kesalahan saya,
Sebab dia nak masuk syurga dengan saya.
DIALAH SAYA GELAR SAHABAT

No comments:

Post a Comment